Reclamaţie

Scris de 
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Cum depui o reclamație?

Stimate Consumator,
Prioritatea noastră este să ne ţinem promisiunile. 
În cazul în care nu sunteţi satisfacut de calitatea serviciilor SRL "Bălţi-Gaz" sau aveţi indoieli despre facturarea serviciilor SRL "Bălţi-Gaz", Vă rugăm să ne contactaţi. Feedback-ul primit din partea Dvs. ne oferă posibilitatea de a răspunde rapid la necesităţile Dvs. şi de a evita erorile posibile. Totodată, acesta va determina direcţia in care trebuie să mergem.

Mai jos, Veţi găsi un ghid al reclamaţiei – acestea sunt drepturile Dvs. şi responsabilităţile noastre. Sperăm că această informaţie Vă va ajuta sa inţelegeţi procesul de lucru cu reclamaţiile la SRL "Bălţi-Gaz".

Procedura de examinare a reclamaţiilor

 

Cum informați compania despre calitatea deservirii și prestării serviciilor?


Utilizând formularul online:

Formular Reclamații

 

Prin apel 24/24 :

la numărul (0231) 59-218 - Serviciul telefonic 24/24


Prin email:

la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru persoane fizice
la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., pentru persoane juridice

Prin fax:

la numărul (0231) 52-130, pentru persoane juridice.

Personal:

Vă prezentați la unul din filiale SRL "Bălţi-Gaz".

Prin poștă:

La adresa: or. Bălţi, str. Sf. Nicolae, 43, MD 3100.

Conform Legii cu privire la petiționare, petiția/reclamația se depune în scris sau în formă electronica și va conține:

Detalii referitor la reclamația Dvs:

  • un număr de telefon;
  • numele, prenumele Dvs. și adresa poștală. Deoarece SRL "Bălţi-Gaz" nu oferă informații persoanelor neautorizate. Protecția informației personale constituie o prioritate pentru noi;
  • subiectul reclamației;
  • când a avut loc incidentul;
  • care sunt motivele sau cauzele ce V-au determinat sa depuneți reclamația;
  • data şi semnătura.


Când primiți un răspuns la petiția/reclamația depusă în scris?

  • Dacă reclamația nu necesită o studiere și examinare suplimentară, răspunsul va fi oferit în 15 zile calendaristice de la data înregistrării.
  • În cazul reclamațiilor ce necesită o examinare mai complexă - ne obligăm să oferim răspunsul în maxim 30 zile calendaristice, calculate din ziua în care SRL "Bălţi-Gaz" a recepționat reclamația Dvs.
  • În cazuri deosebite, termenul de examinare poate fi prelungit cu cel mult o lună, fapt despre care veți fi informat printr-un răspuns intermediar, prin care veți fi anunțat despre termenul necesar adițional pentru a vă oferi soluția cea mai potrivită.
  • Vom face tot posibilul pentru ca răspunsul oferit la reclamația Dvs. să fie unul clar și complet.

Model de reclamaţie

 

Citit 273 ori Ultima modificare Luni, 23 Septembrie 2019 07:34
Login pentru a posta comentarii

Telefon de încredere

Nr tel. de încredere 
/0231/ 2-79-30

Ghişeu unic

Referitor la întrebările apărute apelaţi "Ghişeul unic":


m.Bălți, str.Sf.Nicolae, 43, tel:0231 52130
or.Rîșcani, str.31 August,38A, tel:0256 23881
or.Glodeni, str.Tricolorului, 10, tel:0249 23274
or.Fălești, str.Al.cel Bun, 21A, tel:0259 49001
or.Sîngerei, str.Buianov, 6, tel:0262 92404

Serviciu intervenţii gaze

Dacă simţiţi miros de gaze, apelaţi 904

Tariful curent

Pînă la 30m3 -4 705         fără TVA

Peste 30м3 - 4 895                                      fără TVA